Casa de Cultură Făgăraș organizează concurs de angajare

foto: arhivă

Casa Municipală de Cultură Făgăraș organizează concurs pentru ocuparea postului de referent de specialitate – studii superioare, grad I, 1 normă, perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil.

Durata contractului individual de muncă este nedeterminată, durata timpului de muncă normală este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, program de lucru conform Regulamentului Intern.

Concursul se va organiza în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și respectând prevederile O.U.G. 115/2023.

Concursul va avea loc la sediul Muzeului Țării Făgărașului „Valer Literat”, după cum urmează:

– dosarele de concurs se depun la sediul Muzeului Țării Făgărașului „Valer Literat”, secretariatul Casei Municipale de Cultură Făgăraș, din str. Mihai Viteazul, nr.1, până la data de 3 septembrie 2024, ora 15.00.

– 13.09.2024, ora 09.00 – proba scrisă

– 18.09.2024, ora 09.00 – interviul

 

Condițiile generale de ocupare a posturilor vacante contractuale:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art.15 al Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fondurile publice, aprobat prin HG 1336/29.10.2022, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

  1. h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţii specifice de participare la concursul pentru ocuparea postului vacant de referent de specialitate:

– studii superioare finalizate cu diplomă de absolvire, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, studii economice;

– vechime în muncă – minim 6 ani și 6 luni;

– permis de conducere categoria B;

– cunoștințe de operare pe calculator – Office;

– Limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere):

Limba engleza, nivel de bază, se dovedește în cadrul probei interviu;

– disponibilitate pentru programul de lucru prelungit în funcție de cerințele și solicitările pe care le impune activitatea culturală specifică.

 

 

Important: sunt declarați admiși, la proba scrisă și interviu, candidații care au obținut minimum 50 de puncte din punctajul maxim de 100 de puncte.

Concursul constă în trei etape succesive:

– selecţia dosarelor de înscriere;

– proba scrisă;

– interviul – care se va desfășura conform planului de interviu pe baza criteriilor de evaluare.

 

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336 din 28 octombrie 2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

Stand-up
Mara Mares_parlamentare 2024
Florian Shaorma
Zambete la cafea - Maria Visu
Proaspat Alb

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019  privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

 

Important!

Copiile de acte solicitate mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul admis la selecția dosarelor are obligația de a completa doasrul de concurs cu originalul cazierului judiciar, până cel târziu la data desfășurării primei probe de concurs.

Candidații sunt rugați să acorde atenție dispozițiilor legale privind actele ce  trebuiesc depuse la dosarul de înscriere, atât sub aspectul conținutului, care atestă îndeplinirea condițiilor legale, cât și a formei cerute (original/copie)

Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele în ordinea enumerată mai sus.

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, str. Mihai Viteazu, nr.1, Cetatea Făgăraș – secretariatul Casei de Cultură.

 

Perioada de depunere a dosarelor: 19.08.2024-03.09.2024, între orele 11,00-15.00, la sediul Muzeului ”Țării Făgărașului” din Cetatea Făgăraș – secretariat Casa de Cultură.

Calendar concurs:

Concursul va consta din:

– termen de depunere dosar de înscriere – 03.09.2024 inclusiv, ora 15;

– 04.09.2024 –  selecție dosarelor de concurs de către comisia de concurs  și afișarea rezultatelor selecției dosarelor;

– 05.09.2024, ora 14.00 – depunere contestații selecție dosare;

– 06.09.2024, ora 16.00 – afișare contestații selecție dosare;

– 13.09.2024, ora 9.00 – proba scrisă;

– 13.09.2024, ora 16.00 – afișare rezultate proba scrisă;

– 16.09.2024, între orele 8.00-16.00 – depunere contestații proba scrisă;

– 17.09.2024, ora 16.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă;

– 18.09.2024, ora 9.00 – interviu;

– 19.09.2024, între orele 8.00-16.00 – depunere contestații interviu;

– 20.09.2024, ora 16.00 – afișare rezultate contestații interviu;

– 23.09.2024, ora 14.00 – afișare rezultat final concurs.

 

NOTĂ: candidații pot contesta numai propriile lucrări.

 

Relații suplimentare detaliate privind tematica concursului, fişa postului, documentele necesare înscrierii se găsesc la sediul Muzeului Țării Făgărașului ”Valer Literat” – secretariat Casa de Cultură Făgăraș, str. Mihai Viteazul nr.1, tel. 0268 211 929, email: cmculturafagaras@yahoo.com.

 

Tematica și bibliografia concursului de ocupare a postului de referent de specialitate:

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 46/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
  5. Instrucțiunea nr. 1/2019 pentru modificarea Instrucțiunii Președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 2/2018 privind ajustarea prețului contractului de achiziție publică/sectorială;
  6. Instrucțiunea Președintelui Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 2/2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială;
  7. Ordinul Agenției Naționale pentru Achiziții Publice nr. 2717/318/2018 privind revizuirea ratei de actualizare ce va fi utilizată la atribuirea contractelor de achiziţie publică;
  8. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 23/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;
  10. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, modificată prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 80/2019 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul fondurilor europene;
  11. Decizia Comisiei Europene CE nr. 3452/2019 de stabilire a liniilor directoare pentru determinarea corecţiilor financiare pentru care trebuie efectuate cheltuieli finanţate de Uniune pentru nerespectarea normelor aplicabile în achiziţii publice, precum şi abaterilor/corecţiilor constatate/aplicate de către autorităţile naţionale beneficiarilor de fonduri europene care au încălcat legislaţia privind achiziţiile publice/achiziţiile sectoriale/concesiunile.
  12. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
  13. OUG 118/2016 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activităților așezămintelor culturale aprobată prin Legea 143/2007, cu modificările și completările ulterioare
  14. Legea 53/2003 – Codul muncii (Titlul II Cap. II Executarea contractului individual de muncă, Titlul XI Cap. II Răspundere disciplinară).

Tematica:

  1. Principiile în achiziţiile publice;
  2. Planificarea achiziţiilor publice;
  3. Procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  4. Elaborarea documentaţiei de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  5. Iniţierea şi lansarea procedurii simplificate;
  6. Derularea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  7. Atribuirea contractului de achiziţie publică;
  8. Soluţionarea contestaţiilor;
  9. Derularea şi finalizarea contractului. Termene si valori raportari in SICAP/JOUE;
  10. Verificarea aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  11. Licitaţia electronică ca etapă finală a unei proceduri;
  12. Întocmirea şi actualizarea Programului Anual al Achiziţiilor Publice;
  13. Atributii principale ale compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice;
  14. Praguri valorice aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică la nivel național;
  15. Actualizarea/revizuirea/ajustarea valorii contractului de achizitie publica. Conditii pentru actualizarea/revizuirea/ajustarea valoare contract achizitii publice;
  16. Controlul ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică;
  17. Corecţii financiare pentru abateri de la respectarea prevederilor legale în materie de achiziţii publice.


Apreciază
Distribuie