ATENȚIE! Unii abonați de telefonie mobilă nu pot apela numărul unic de urgență 112
ACTUALIZARE
„Serviciul a fost restabilit și este 100% funcțional pentru toți clienții Orange. Regretăm acest incident și analizăm cauzele tehnice pentru a preveni pe viitor o astfel de situație”, a anunțat furnizorul de telefonie mobilă.
ȘTIREA INIȚIALĂ
Compania Orange informează că o parte dintre clienții conectați la rețeaua Orange nu pot apela serviciul de urgență 112.
„Tratăm cu maximă urgență rezolvarea acestui incident. Situația este o excepție, am angrenat toate echipele pentru remedierea rapidă. Regretăm această situație și ne dorim ca impactul ei să fie minim”, a transmis Orange România, marți, 13 decembrie, în jurul orei 15:45.
Serviciul de urgență 112 asigură preluarea apelurilor de urgență de la cetățeni și transmiterea acestora către agențiile specializate de intervenție (Ambulanță, SMURD, Poliție, Pompieri, Jandarmerie, Salvamont), în vederea asigurării unei reacții imediate, uniforme și unitare pentru soluționarea urgențelor.
112 este numărul unic pentru apeluri de urgență, disponibil în toată țara, ce poate fi apelat din toate rețelele publice de telefonie.
Apelurile sunt preluate 24/7 de operatorii STS din cadrul Serviciului de urgență.
Apelurile pot fi preluate și procesate în mai multe limbi de circulație internațională și în limbile minorităților naționale.