Autostrada Sibiu-Fagăraș: Șase oferte pentru proiectarea și execuția tronsonului 4

Șase oferte au fost depuse pentru proiectarea și execuția Tronsonului 4 al Autostrăzii Sibiu-Fagăraș, anunță ministrul Sorin Grindeanu într-o postare pe Facebook.

„Constructori și proiectanți din România, Turcia, Georgia și Ucraina au înaintat oferte pentru Tronsonul de 16,26 km dintre Sâmbăta de Sus, Municipiul Făgăraș și Drumul de legătură cu DN1! Antreprenorii care vor câștiga contractul de 1,16 mld. de lei vor avea la dispoziție maximum 48 de luni (12 luni proiectare, 36 de luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor. Autostrada Sibiu – Făgăraș (68 km), a cărei construcție urmează să fie finanțată din fonduri europene, va asigura accesul pe rețeaua de transport europeană TENT – Comprehensive”, afirmă Grindeanu.

Tot într-un mesaj publicat pe rețeaua de socializare amintită, Cristian Pistol, directorul CNAIR, a anunțat care sunt cele șase firme:

„Tronsonul a cărei construcție are o valoare estimată de 1,16 miliarde de lei, fără TVA se va desfășura între localitatile Sâmbăta de Sus (DJ 105B)- Municipiul Fagăraș și Drumul de legatură cu DN1.

Zambete la cafea - Maria Visu
Proaspat Alb
Stand-up
Mara Mares_parlamentare 2024
Go Pro Infrastructure
Stihl
Florian Shaorma
Monumente funerare

Pana la termenul limita au depus oferte urmatorii ofertanti:

  1. Asocierea AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL – ROSTDORSTROY SRL (Ucraina)
  2. Asocierea S.C. BOG’ART S.R.L. – SC CONI SRL – SC TOHME CONTRACTING LLC – S.C. RIA DESIGN CONSULTING SRL (Romania – Georgia)
  3. IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
  4. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS – YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI AS (Turcia)
  5. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
  6. Asocierea SC STRABAG SRL – SC GEIGER TRANSILVANIA SRL (Romania).

Perioada maximă pentru proiectare și execuție va fi de 48 de luni (12 luni proiectare și 36 de luni execuție).

Sectorul de Autostradă Sibiu – Făgăraș (68 km), finanțat prin fonduri europene, are o importanţă majoră în desfăşurarea traficului deoarece face parte dintr-un proiect mai amplu de conectivitate a infrastructurii rutiere la rețeaua de transport europeană TENT – Comprehensive”, scrie Pistol, directorul CNAIR.


Apreciază
Distribuie