Demgy Făgăraș angajează personal pentru mai multe departamente

Membră a grupului Demgy Group, Demgy Făgăraș S.R.L. este o societate cu capital francez care operează în sectorul injecției de mase plastice având o bogată tradiție în realizarea componentelor auto și a pieselor prelucrate mecanic în industria automotive, industria aeronautică precum și alte industrii.

Demgy Făgăraș angajează personal pentru posturile de:

  • Referent Resurse Umane;
  • Șef proiect;
  • Inginer Automatist;
  • Reglori mașini injecție

Persoanele interesate sunt rugate să sune la nr. de telefon: 0268.215.600 /0766.065.013 sau să trimită CV-ul la adresa office.fagaras@demgy.com sau să meargă direct la sediul firmei: Făgăraș, Str. Negoiu, Nr.151B, program de luni până joi ora 08:00- 17:00, vineri program scurt 08:00-15:00.


REFERENT RESURSE UMANE

Căutăm pentru sediul nostru din Făgăraș un Referent Resurse Umane, vesel, isteț si super-ultra-mega organizat, care poate jongla cu voie bună cu provocările administrative ale biroului nostru.

    • Vrei sa înveți ceva nou în fiecare zi și Demgy Făgăraș îți va oferi contextul pentru a face asta;
    • Ne bucurăm dacă ai 2-3 ani de experiență în domeniul administrativ/ resurse umane.
    • Sunt necesare cunoștințe de limba engleză; și alte limbi străine constituie un avantaj
    • Apreciem atenția la detalii, organizarea, punctualitatea;
    • Este important sa cunoști instrumentele informatice Office

 Ce vei face?

Sunt responsabilități ce necesită atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare.

  • Asigurarea unei bune evidenţe a contractelor individuale de muncă
  • Verifică valabilitatea actelor prezentate de angajaţi în vederea înscrierii lor în registrul de evidenţă a salariaţilor
  • Menţine relaţii profesionale cu toţi colegii şi cu persoanele din exterior.
  • Aduce la cunoştinţa Departamentului Financiar-Contabil modificările apărute în relaţiile de muncă (angajări, încetarea raporturilor de muncă, concedii fără plată).
  • Respectă prevederile legale în ceea ce priveşte activitatea de gestiune a personalului.
  • Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei.
  • să comunice pro-activ cu managerii implicaţi în procesul de recrutare şi selecţie şi determină cerinţele speciale ale poziţiilor vacante, se asigură că a înţeles toate informaţiile cuprinse în fişa de post şi profilul candidatului, primite de la managerul angajator;
  • să elaboreze rapoarte specifice pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi de management;
  • să reactualizeze fişele de post (ori de câte ori este nevoie)
  • să aibă capacitatea de organizare a locului de muncă
  • să fie cinstit, loial şi disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine în contact;
  • să asigure păstrarea secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară în cadrul spaţiului de lucru;

ȘEF PROIECT

Ești dinamic, autonom și organizat?

Știi sa comunici bine in limba engleza si deții cunoștințe suficiente pentru a fi independent in utilizarea mijloacelor informatice de lucru?

Atunci alătură-te echipei DEMGY FAGARAS!

Beneficii:

Mija - parlamentare 2024
Mara Mares_parlamentare 2024
Florian Shaorma
Proaspat Alb
Reno Depo
Stand-up
  • Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) +Tichete de masa;
  • prime de sarbatori;
  • asigurare de sanatate privata, gratuita;
  • Team-building
  • Traininguri de specializare
  • Cursuri de dezvoltare personala
  • Suport in reconversii profesionale interne
  • Evenimente/petreceri de companie

COMPETENȚE NECESARE

  • Competente de planificare, coordonare si organizare a activitatii si a resurselor;
  • Competente de control-evaluare;
  • Limba engleză (scris si vorbit) nivel avansat;
  • Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office;
  • Cunoștințe tehnice si desen tehnic – avantaj;
  •  Experiență în lucrul pe proiecte – avantaj.

Misiunea/scopul postului

Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde din punct de vedere timp, cerințe, cost, nivel de calitate.

Activitati principale

  • Analizeaza caietele de sarcini si documentatia tehnica contractuala a clientilor.
  • Participa la conceperea mijloacelor (utilaje si masini) necesare in productie si pentru control.
  • Este garantul bunei desfasurari a proiectului din punct de vedere tehnic, costuri, termene.
  • Pune in practica planificarea de urmarire a proiectului in conformitate cu regulile societatii si respectand procedurile de calitate
  • Urmarirea bugetului si a angajamentelor de investitii in utilaje si masini in raport cu bugetul prevazut
  • Integrarea problemelor

INGINER AUTOMATIST

Responsabilități

  • urmareste si respecta planul de mentenanta preventiva in ceea ce priveste functionarea in parametrii tehnici optimi a instalatiilor electrice ale utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. – asigura functionarea sistemelor de automatizare in paramentrii tehnici stabiliti;
  • asigura activitati de mentenanta a sistemelor de automatizare;
  • propune solutii de imbunatatire a proceselor;
  • participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric AMC – automatizari, la termenele si standardele de calitate stabilite.
  • se preocupa ca termenele de realizare a sarcinilor individuale sunt identificate in timp util in scopul incadrarii in sarcinile echipei
  • sa asiste si sa ofere suport echipei in instalarea si fubcționarea echipamentelor
  • sa diagnosticheze si sa repare sistemele si echipamentele
  • sa asigure efectuarea masuratorilor electrice / electronice de precizie
  • sa asigure identificarea si localizarea defecțiunii, testarea, calibrarea elementelor buclei de reglare automata
  • sa ofere mentenanța si repararea echipamentelor electrice si automatice
  • sa asigure instalarea, repararea si inlocuirea senzorilor si traductoarelor
  • sa asigure intreținerea si calibrarea sistemelor si echipamentelor electronice
  • sa monitorizeze funcționarea echipamentelor pentru controlul din timpul procesului si pentru acțiuni preventive
  • sa asigure intreținerea, testarea si calibrarea dispozitivelor de conversie a semnalului si control final
  • sa asigure lipirea / dezlipirea manuala
  • sa asigure reglarea buclei de automatizare
  • sa asigure repararea si calibrarea elementelor de automatizare, a senzorilor si traductoarelor
  • pregateasca pentru reviziile tehnice periodice
  • sa intervina prompt, prin actiuni specifice si ȋn limitele competentei, asupra cauzelor care pot produce functionarea anormala sau avarii ale acestora

Cerințe

  • studii superioare de specialitate: Automatica si Calculatoare / Electronica;.
  • experienta profesionala minimum 2 ani in domeniul automatizarilor programabile;
  • bune cunostinte in domeniul automatizarilor industriale, automate programabile tip PLC Siemens, Allen Bradley, Omron, masini interfata cu utilizator – HMI Siemens, Omron, Allen Bradley, Eaton si Delta, invertoare de frecventa tip Lenze, Eaton, Allen Bradley;
  • abilitati de planificare si organizare, persoana responsabila, adaptabila;
  • cunostinte PC: suita MS Office, programe si platforme specifice din domeniul automatizarilor;
  • cunoștințe lb. engleza nivel avansat (limbaj tehnic specific);

REGLORI MAȘINI INJECȚIE

Responsabilități

  • Pregătirea şi montarea matrițelor
  • Dirijarea şi supravegherea procesului de injecție
  • Inlăturarea defecţiunilor/perturbaţiilor
  • Asigurarea calității pieselor executate
  • Manipularea perifericelor procesului de injecție

 Cerințe

  • Studii medii profil tehnic sau absolvent școală profesională
  • Cunoștințe de operare a utilajelor de injectare mase plastice
  • Cunoștințe de bază în ceea ce privește structura și construcția matrițelor,
  • Cunoștințe și experiență practică privind materialele folosite în procesul de injectare mase plastic
  • Cunoștințe de bază de electronică, transport, mecanică și pneumatică.


Apreciază
Distribuie