Locuri de muncă disponibile la Demgy Făgăraș
Membră a grupului Demgy Group, Demgy Făgăraș S.R.L. este o societate cu capital francez care operează în sectorul injecției de mase plastice având o bogată tradiție în realizarea componentelor auto și a pieselor prelucrate mecanic în industria automotive, industria aeronautică precum și alte industrii.
Demgy Făgăraș angajează:
- Șef proiect;
- Inginer Automatist;
- Reglori mașini injecție
- Responsabil calitate clienți-furnizori
Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa noastră de e-mail. Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre dinamică și entuziastă!
Persoanele interesate sunt rugate să sune la nr. de telefon: 0766.065.013 sau să trimită CV-ul la adresa office.fagaras@demgy.com.
ȘEF PROIECT
Ești dinamic, autonom și organizat?
Știi sa comunici bine in limba engleza si deții cunoștințe suficiente pentru a fi independent in utilizarea mijloacelor informatice de lucru?
Atunci alătură-te echipei DEMGY FAGARAS!
Beneficii:
- Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) +Tichete de masa;
- prime de sarbatori;
- asigurare de sanatate privata, gratuita;
- Team-building
- Traininguri de specializare
- Cursuri de dezvoltare personala
- Suport in reconversii profesionale interne
- Evenimente/petreceri de companie
COMPETENȚE NECESARE
- Competente de planificare, coordonare si organizare a activitatii si a resurselor;
- Competente de control-evaluare;
- Limba engleză (scris si vorbit) nivel avansat;
- Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office;
- Cunoștințe tehnice si desen tehnic – avantaj;
- Experiență în lucrul pe proiecte – avantaj.
Misiunea/scopul postului
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde din punct de vedere timp, cerințe, cost, nivel de calitate.
Activitati principale
- Analizeaza caietele de sarcini si documentatia tehnica contractuala a clientilor.
- Participa la conceperea mijloacelor (utilaje si masini) necesare in productie si pentru control.
- Este garantul bunei desfasurari a proiectului din punct de vedere tehnic, costuri, termene.
- Pune in practica planificarea de urmarire a proiectului in conformitate cu regulile societatii si respectand procedurile de calitate
- Urmarirea bugetului si a angajamentelor de investitii in utilaje si masini in raport cu bugetul prevazut
- Integrarea problemelor
INGINER AUTOMATIST
Responsabilități
-
- urmareste si respecta planul de mentenanta preventiva in ceea ce priveste functionarea in parametrii tehnici optimi a instalatiilor electrice ale utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. – asigura functionarea sistemelor de automatizare in paramentrii tehnici stabiliti;
- asigura activitati de mentenanta a sistemelor de automatizare;
- propune solutii de imbunatatire a proceselor;
- participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric AMC – automatizari, la termenele si standardele de calitate stabilite.
- se preocupa ca termenele de realizare a sarcinilor individuale sunt identificate in timp util in scopul incadrarii in sarcinile echipei.
- sa asiste si sa ofere suport echipei in instalarea si funcționarea echipamentelor
- sa diagnosticheze si sa repare sistemele si echipamentele
- sa asigure efectuarea masuratorilor electrice / electronice de precizie
- sa asigure identificarea si localizarea defecțiunii.
- sa ofere mentenanța si repararea echipamentelor electrice si automatice
- sa asigure intreținerea si calibrarea sistemelor si echipamentelor electronice,
- sa monitorizeze funcționarea echipamentelor pentru controlul din timpul procesului si pentru acțiuni preventive.
- sa asigure repararea si calibrarea elementelor de automatizare.
- pregateasca pentru reviziile tehnice periodice
- sa intervina prompt, prin actiuni specifice si ȋn limitele competentei, asupra cauzelor care pot produce functionarea anormala sau avarii ale acestora.
Cerințe
-
- studii superioare de specialitate: Automatica si Calculatoare / Electronica;.
- experienta profesionala constituie avantaj in domeniul automatizarilor programabile;
- bune cunostinte in domeniul automatizarilor industriale, automate programabile tip PLC Siemens, , Omron, masini interfata cu utilizator .
- Roboti industriali, permatici.
- abilitati de planificare si organizare, persoana responsabila, adaptabila;
- cunostinte PC: suita MS Office, programe si platforme specifice din domeniul automatizarilor;
- cunoștințe lb. engleza nivel avansat (limbaj tehnic specific);
De asemenea, veti beneficia si de :
-
- Asigurare medicala privata ( in conformitate cu Politica Angajatorului).
- Prima si cadouri de Craciun;
- Tichete cadou de Paste;
- Obiectivele specifice pentru anul N vor fi aduse la cunoștință , in cursul ultimului trimestru al anului N-1.
- Transport gratuit ( in conformitate cu Politica Angajatorului).
- Bonuri de masa in valoare de 30 de lei/zi lucrata.
- Angajarea va fi cu norma intreaga, programul fiind de 40 ore/ saptamana.
- Concediu de odihna 21 zile /an.
Alte Beneficii:
-
- Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) .
- Team-building
- Traininguri de specializare
- Cursuri de dezvoltare personala
- Suport in reconversii profesionale interne
- Evenimente/petreceri de companie.
REGLORI MAȘINI INJECȚIE
Responsabilități
- Pregătirea şi montarea matrițelor
- Dirijarea şi supravegherea procesului de injecție
- Inlăturarea defecţiunilor/perturbaţiilor
- Asigurarea calității pieselor executate
- Manipularea perifericelor procesului de injecție
Cerințe
- Studii medii profil tehnic sau absolvent școală profesională
- Cunoștințe de operare a utilajelor de injectare mase plastice
- Cunoștințe de bază în ceea ce privește structura și construcția matrițelor,
- Cunoștințe și experiență practică privind materialele folosite în procesul de injectare mase plastic
- Cunoștințe de bază de electronică, transport, mecanică și pneumatică.
De asemenea, veti beneficia si de :
- Asigurare medicala privata ( in conformitate cu Politica Angajatorului).
- Prima si cadouri de Craciun;
- Tichete cadou de Paste;
- Obiectivele specifice pentru anul N vor fi aduse la cunoștință , in cursul ultimului trimestru al anului N-1.
- Transport gratuit ( in conformitate cu Politica Angajatorului).
- Bonuri de masa in valoare de 30 de lei/zi lucrata.
- Angajarea va fi cu norma intreaga, programul fiind de 40 ore/ saptamana.
- Concediu de odihna 21 zile /an.
Alte Beneficii:
- Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) .
- Team-building
- Traininguri de specializare
- Cursuri de dezvoltare personala
- Suport in reconversii profesionale interne
- Evenimente/petreceri de companie.
RESPONSABIL CALITATE CLIENȚI – FURNIZORI
Candidatul ideal:
- Ai capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca ?
- Ești metodic/ă, riguros/oasă?
- Ai abilitatea de a învăța rapid?
- Comunici bine în limba engleză !!( obligatoriu)
- Manifești spirit de echipă în relațiile cu colegii?
Principalele responsabilități:
- Efectueaza sarcini specifice la cererea superiorului sau
- Aplica regulile definite in QSE
- Punerea în practică a politicii de calitate definita de Directiune respectand obiectivele fixate
- Prelucreaza informatile si le interpreteaza;
- Urmareste implementarea actiunilor preventive/corective; rapoarte de actiuni;
- Inregistreaza reclamatiile clentilor;
- Conduce sedintele de 8D, completeaza rapoartele 8D;
- Intocmeste reclamatiile catre furnizori;
- Responsabil de urmarirea indicatorilor si a afisajului vizual;
- Participa la sendinte planificate;
- Modifica si creeaza documente de productie ( fise instructiuni, proceduri) prin adaugarea actiunilor in urma analizelor de cauza radacina;
- Actualizeaza FMEA in urma reclamatiilor;
- Introduce si urmareste actiunile din cadrul rapoartelor de analiza in planul de ameliorare continua;
- Trateaza neconformitatile furnizori si clienti in programul MFILES
- Participa in cadrul auditurilor interne si externe;
- Completeaza actiunile corective si preventive in rapoartele de audit grup si client;
- Mentine relatiile cu furnizorii si clientii;
Beneficii:
-
- Salariu motivant +Tichete de masa;
- Prime de sarbatorisi prime de obiectiv;
- Asigurare de sanitate private dupa 3 luni;
- Traininguri de specializare;