Locuri de muncă la Demgy Făgăraș
Membră a grupului Demgy Group, Demgy Făgăraș S.R.L. este o societate cu capital francez care operează în sectorul injecției de mase plastice având o bogată tradiție în realizarea componentelor auto și a pieselor prelucrate mecanic în industria automotive, industria aeronautică precum și alte industrii.
Demgy Făgăraș caută pentru sediul din Făgăraș: manager calitate, inginer automatist, șef proiect, reglor/tehnician mașini injecție și operatori în producție (8 posturi).
Angajații beneficiază de următoarele beneficii:
- Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) +Tichete de masa;
- Prime de sarbatori;
- asigurare de sănătate privată, gratuită;
- Team-building;
- Traininguri de specializare;
- Cursuri de dezvoltare personala;
- Suport in reconversii profesionale interne;
- Evenimente/petreceri de companie.
MANAGER CALITATE
Ești dinamic, autonom și organizat? Știi să conduci o echipă? Știi sa comunici bine în limba engleza și deții cunoștinte suficiente pentru a fi independent în utilizarea mijloacelor informatice de lucru? Atunci alătură-te echipei DEMGY FĂGĂRAȘ.
Cerințe:
- Studii superioare tehnice;
- Cunoasterea normelor ISO9001, IATF16949, ISO14001 si EN9100;
- Cunoasterea instrumentelor de calitate: FMEA, LEAN Manufacturing, 5S, SPC, MSA, VDA.
- Experienta manageriala;
- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
- Abilitati de leadership, comunicare, negociere.
Atribuții:
- asigura conducerea operativa, planificarea si executia intregii activitati de managementul calitatii in cadrul societatii;
- analizeaza si avizeaza din punct de vedere a cerintelor de asigurare a calitatii, conform standardelor ISO; – coordoneaza si urmareste intocmirea programului de audit anual, chestionare de audit, rapoarte de audit/rapoartelor de neconformitate audit;
- urmareste efectuarea de auditari si implementarea actiunilor corective;
- urmareste intocmirea programelor de de pregatire audituri supraveghere si/sau audituri de certificare/recertificare, autorizare/reautorizare, completarea chestionarelor conform cerintelor codurilor/standardelor aplicabile si verificari privind respectarea cerintelor programelor de pregatire;
- participa la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare/autorizare;
- urmareste implementarea in documentele de calitate specifice serviciului asigurarea calitatii a modificarilor rezultate in urma auditarii;
- participa la instuirea auditorilor interni;
- urmareste implementarea actiunilor corective/preventive, rapoarte de actiuni corective/preventive;
- anunta si prezinta documentatia tehnica, in fata inspectorilor beneficiarului;
- tine evidenta instruirii personalului serviciului asigurarea calitatii, personalului de conducere, auditorilor interni;
- tine evidenta documentelor ce atesta efectuarea analizei bianuale a managementului privind eficienta sistemului calitatii;
- tine evidenta rapoartelor de actiuni corective/preventive intocmite in cadrul serviciului de asigurare a calitatii;
- isi asuma intreaga responsabilitate privind derularea proiectelor in cadrul servicului de asigurare a calitatii;
- urmareste intocmirea pentru fiecare comanda, difuzarea la sectia productie a inregistrarilor si reviziilor de inspectii si testari;
- coordoneaza si urmareste intocmirea planului de inspectie si testare pe toate tipurile de produse;
- transmite spre aprobare punctele de inspectie conform cerintelor contractuale ale clientului /reprezentantului clientului;
- arhiveaza planurile de inspectie si testare intocmite;
INGINER AUTOMATIST
Responsabilități:
- urmareste si respecta planul de mentenanta preventiva in ceea ce priveste functionarea in parametrii tehnici optimi a instalatiilor electrice ale utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati.
- asigura functionarea sistemelor de automatizare in paramentrii tehnici stabiliti;
- asigura activitati de mentenanta a sistemelor de automatizare;
- propune solutii de imbunatatire a proceselor;
- participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric AMC – automatizari, la termenele si standardele de calitate stabilite.
- se preocupe ca termenele de realizare a sarcinilor individuale sunt identificate in timp util in scopul incadrarii in sarcinile echipei
- sa asiste si sa ofere suport echipei in instalarea si fubcționarea echipamentelor
- sa diagnosticheze si sa repare sistemele si echipamentele
- sa asigure efectuarea masuratorilor electrice / electronice de precizie
- sa asigure identificarea si localizarea defecțiunii, testarea, calibrarea elementelor buclei de reglare automata
- sa ofere mentenanța si repararea echipamentelor electrice si automatice
- sa asigure instalarea, repararea si inlocuirea senzorilor si traductoarelor
- sa asigure intreținerea si calibrarea sistemelor si echipamentelor electronice
- sa monitorizeze funcționarea echipamentelor pentru controlul din timpul procesului si pentru acțiuni preventive
- sa asigure intreținerea, testarea si calibrarea dispozitivelor de conversie a semnalului si control final
- sa asigure lipirea / dezlipirea manuala
- sa asigure reglarea buclei de automatizare
- sa asigure repararea si calibrarea elementelor de automatizare, a senzorilor si traductoarelor
- pregateasca pentru reviziile tehnice periodice
- sa intervina prompt, prin actiuni specifice si ȋn limitele competentei, asupra cauzelor care pot produce functionarea anormala sau avarii ale acestora
Cerințe:
- studii superioare de specialitate: Automatica si Calculatoare / Electronica;.
- experienta profesionala minimum 2 ani in domeniul automatizarilor programabile;
- bune cunostinte in domeniul automatizarilor industriale, automate programabile tip PLC Siemens, Allen Bradley, Omron, masini interfata cu utilizator – HMI Siemens, Omron, Allen Bradley, Eaton si Delta, invertoare de frecventa tip Lenze, Eaton, Allen Bradley;
- abilitati de planificare si organizare, persoana responsabila, adaptabila;
- cunostinte PC: suita MS Office, programe si platforme specifice din domeniul automatizarilor;
- cunostinte lb. engleza nivel avansat (limbaj tehnic specific);
ȘEF PROIECT
Competențe necesare
- Competente de planificare, coordonare si organizare a activității și a resurselor;
- Competente de control-evaluare;
- Limba engleză (scris și vorbit) nivel avansat;
- Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office;
- Cunoștințe tehnice și desen tehnic – avantaj;
- Experiență în lucrul pe proiecte – avantaj.
Misiunea/scopul postului
Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde din punct de vedere timp, cerințe, cost, nivel de calitate.
Activități principale
- Analizeaza caietele de sarcini si documentatia tehnica contractuala a clientilor.
- Participa la conceperea mijloacelor (utilaje si masini) necesare in productie si pentru control.
- Este garantul bunei desfasurari a proiectului din punct de vedere tehnic, costuri, termene.
- Pune in practica planificarea de urmarire a proiectului in conformitate cu regulile societatii si respectand procedurile de calitate
- Urmarirea bugetului si a angajamentelor de investitii in utilaje si masini in raport cu bugetul prevazut
- Integrarea problemelor procesului de fabricatie in conceperea, realizarea si punerea la punct a utilajelor
- Realizarea si redactarea caietelor de sarcini pentru furnizori
- Este responsabil de urmarirea modificarilor si in timpul vietii produsului
- Participa si sustine demersurile comerciale alaturi de inginerul de vanzari.
OPERATOR ÎN PRODUCȚIE
Responsabilități:
- Verificarea si asamblarea pieselor;
- Respectarea regulamentului de ordine interioara;
- Formarea profesionala se face la locul de munca.
Cerințe:
- Citit si scris;
- Seriozitate si responsabilitate
- Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi de luni- vineri;
Beneficii:
- VENITURI MEDII BRUTE DE PESTE 4700 LEI compus din:
- salariu de incadrare;
- prima de obiectiv ;
- bonuri de masa in plus fata de salariul de incadrare ;
- bonus remarcabil pentru ore suplimentare;
- transport asigurat de acasa la fabrica si retur;
- asigurare privata de sănătate gratuită(full: inclusiv CT si RMN, etc);
- sporuri (ore de noapte 25%, ore suplimentare 200%);
- posibilitate de promovare in alte pozitii;
- calificare la locul de munca;