Strategie de PR? Dan Air anunță, din nou, că renunţă la zborurile de pe aeroportul din Braşov

foto: bunaziuafagaras.ro

Compania aeriană Dan Air anunță, din nou, că renunță la operațiunile de pe aeroportul din Brașov, iar zborurile vor fi mutate pe aeroportul din Bacău, relatează economica.net. Însă, având în vedere acțiunile din trecutul recent al companiei, anunțul ar putea fi doar o strategie de Relații Publice (PR).

Anunțul vine pe fondul deciziei aeroportului din Brașov de amânare a extinderii orarului de funcționare pentru luna ianuarie 2024. Compania va organiza o conferință de presă maine, 1 noiembrie, când va anunța mai multe detalii.

Nu este prima dată când Dan Air spune că va renunța la zborurile de pe aeroportul din Brașov. În vara acestui a anunțat că ar putea suspenda zborurile de pe aeroportul din Brașov, după repetatele incidente care au dus la întârzieri și aterizări pe alte aeroporturi. Și atunci a organizat o conferință de presă, revenind asupra deciziei din anunțul „șocant” inițial.

Astfel, putem presupune că este doar o strategie de PR, cunoscută în Marketing și Comunicare ca „stunt”, care se traduce drept „cascadorie”. Strategia este utilizată pentru a capta atenția publicului, dar și pe cea a jurnaliștilor, când compania are intenția de a crește vânzările sau de a-și spori notorietatea. În unele cazuri, companiile recurg la astfel de „cascadorii” de imagine pentru a oferi presei un subiect incitant și a crea o dezbatere în jurul acestuia.


Apreciază
Distribuie