Trei furturi de cablu în acelaşi cartier
După ce locuitorii din cartierul Ion Creangă au anunţat prin intermediul postului nostru că de o lună întreagă nu au ton la telefonul fix, reprezentanţii Telekom România au ţinut să clarifice situaţia.
Ei spun că nefuncţionarea serviciilor se datorează unor furturi repetate de cablu.
După o primă sustragere de cablu, societatea urma să remedieze situaţia la finalul lunii noiembrie, dar s-a produs un nou furt în aceeaşi zonă.
O a treia lipsă de cablu s-a constatat şi în 11 decembrie, când a fost semnalat şi al treilea furt de cablu de telefon.
Astfel că următorul termen de remediere este programat la finalul săptămânii în curs.
Conducerea societăţii anunţă că făgărăşenilor afectaţi li se rambursează o parte din valoarea abonamentului, suma fiind direct proporţională cu perioada efectivă de nefuncţionare a telefonului fix şi a internetului.
(Andreea Marga)